موضوعات داغ

گران قیمت ترین خودرو در دنیای فوتبالی ها

اتونیوز: گران ترین خودروی مجموعه گاراژ مجنون مسی، فراری 335 S Spider Scaglietti است.

به گزارش اتونیوز، یکی از کمیاب ترین فراری های موجود تبدیل به گران ترین خودروی فروخته شده در حراجی ها شده است. برچسب قیمت: 25 میلیون پوند یا حدود 36 میلیون دلار. علاوه بر نادر بودن آن، تنها چهار دستگاه از فراری 335 S Spider Scaglietti 1957 ساخته شد.

 

This Ferrari 335S is officially the best classic car in the world | Classic & Sports Car

 

حراجی Artcurial Motorcars این وسیله نقلیه را در جریان فروش سالانه در پاریس به فروش رساند. حراج داران آنجا آن را با نقاشی های پیکاسو یا مجسمه های رودن مقایسه کردند.

کارگاه فراری این مدل را به یک موتور 4.1 لیتری V12 مجهز کرد که به آن قدرت عظیم 400 اسب بخار داد و آن را قادر ساخت تا به حداکثر سرعت 190 مایل در ساعت دست یابد که در آن زمان سابقه نداشت. این واقعیت که توسط برخی از بهترین رانندگان جهان – از جمله قهرمانان بریتانیایی فرمول 1 مایک هاثورن و استرلینگ ماس – هدایت می شد، فقط قیمت را افزایش داد.

 

Artcurial just sold the ex-Works 1957 Ferrari 335 S Spider for 32m euros | Classic Driver Magazine

 

لیونل مسی بدون شک یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال این بازی زیبا را انجام داده است.این استاد آرژانتینی 35 ساله همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های جهان است که به واسطه ی توانایی باورنکردنی و توانمندی محض باعث شده است که او در طول دوران حرفه ای خود دستمزدهای باورنکردنی داشته باشد.

اگرچه مسی سرمایه‌گذاری‌های دیگری دارد، اما ستاره پاری سن ژرمن عاشق اتومبیل‌های گران‌قیمت است و طبق گزارش‌ها مجموعه‌ای از وسایل نقلیه لوکس به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار را در اختیار دارد.

 

Ferrari 335S Spider Scaglietti Wins Amelia Island Concours d'Sport

 

گران ترین خودروی مجموعه گاراژ مجنون مسی، فراری 335 S Spider Scaglietti است. مسی این فراری قدیمی را در یک حراجی با قیمت خیره کننده 34,876,800 دلار (28 میلیون پوند) خرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا