موضوعات داغ

معرفی رنجروور SV کارمل ادیشن ۲۰۲۴ + عکس

لندروور از نسخه سفارشی و فوق لوکس رنجروور SV کارمل ادیشن مدل سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این خودرو که قبلاً نیز عرضه شده بود هم‌اکنون قیمت ۳۷۰ هزار دلاری دارد که حاکی از افزایش بهای ۲۵ هزار دلاری نسبت به مدل سال قبل است.

به گزارش اتونیوز، رنجروور سنتی نمادین در ارائه مدل‌های سفارشی و تولید محدود با تجهیزات زیاد و لوکس دارد. از جمله این خودروها می‌توان به نسخه هالند اند هالند نسل قبلی مدل ۲۰۱۶ اشاره کرد که از فضای ویژه‌ای در محفظه بار برای قرار دادن دو شاتگان بهره می‌برد. جدیدترین نسل شاسی‌بلند رنجروور به تازگی راهی بازار شده است و البته نسخه سفارشی آن تمامی توجهات را به خود جلب می‌کند. رنجروور SV کارمل ادیشن قبلاً نیز معرفی شده بود اما حالا با افزایش قیمت دوباره بازگشته است تا بتواند عنوان گران‌ترین رنجروور تاریخ را به خود اختصاص دهد. با بهای قابل‌توجه ۳۷۰ هزار دلار، این شاسی‌بلند نسبت به مدل سال قبل خود ۲۵ هزار دلار گران‌تر شده است. SV کارمل ادیشن بر پایه نسخه طویل‌تر این خودرو شکل می‌گیرد و در کابین چهارنفره آن تجهیزاتی همچون یخچال فابریک و میز تاشو وجود دارند.

این رنجروور تولید محدود که در واقع با مبلغی مشابه رولزرویس کولینان در دسترس خواهد بود از رنگ بدنه سفید براق سود می‌برد. البته باید گفت مدل سال قبل SV کارمل ادیشن دارای رنگ بدنه برنز ساتین بوده است. دیگر تجهیزات قدبلند لوکس بریتانیایی‌ها شامل رینگ‌های ۲۳ اینچی فورج کاری شده با ظاهر مشکی براق خواهد بود. وقتی وارد کابین لوکس این محصول جدید شوید شاهد پوشش چرم دو رنگ خواهید بود. همان‌طور که انتظار می‌رود در کابین رنجروور SV کارمل ادیشن ۲۰۲۴ از بهترین و لوکس‌ترین متریال استفاده شده است.

اگرچه از مدل سال قبل این خودرو تنها ۱۷ دستگاه عرضه شد اما لندروور فعلاً اشاره‌ای به سقف تولید مدل سال ۲۰۲۴ نکرده است. البته می‌دانیم که ۷ دستگاه از این خودروها به مهمان‌های دعوت شده به خانه رنجروور فروخته شده‌اند، مهمانی‌ای که در خلال هفته خودرویی مونتری و فقط با ارسال دعوت‌نامه به افراد ویژه برگزار شده است. بخشی از عواید حاصل از فروش این ۷ خودرو به خیریه اختصاص خواهد یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =

دکمه بازگشت به بالا