موضوعات داغ

عجیب ترین پورشه تایکان با کابینی مدرن و هنری

اتونیوز: این نسخه هنری از سدان برقی پورشه تایکان، به راحتی می‌تواند عجیب ترین پورشه تایکان با رنگ آمزی خلاقانه در جهان باشد.

به گزارش اتونیوز، هنرمندی به نام «شان واتراسپون» (Sean Wotherspoon) با همکاری پورشه یک نسخه هنری از پورشه تایکان طراحی کرده است که شاید شایسته لقب عجیب ترین پورشه تایکان جهان باشد. این خودرو پیش‌تر به نمایش گذاشته شده بود، اما حالا از فضای داخلی جذاب و خلاقانه آن رونمایی شده است. همان‌طور که مدیر ارشد بازاریابی پورشه اشاره کرده، این شرکت لیستی بلندبالا از خودروهای هنری را در کارنامه خود دارد؛ از پورشه ۳۵۶ سایکدلیک خواننده معروف آمریکایی جنیس جاپلین در دهه ۶۰ میلادی گرفته تا نسخه ویژه پورشه ۹۱۱ آر اس آر طراحی‌شده توسط هنرمندی با نام ریچارد فیلیپس در سال ۲۰۱۹ می باشد.

 

New art car: sneaker design meets electric sports car - Porsche Newsroom

 

به گفته پورشه، طراح این پورشه تایکان هنری شیفته لباس‌های خیابانی مد روز با رنگ‌بندی سرزنده و مواد غیرمعمول است. او قبل از اینکه رنگ‌ها را برای ترکیب به تیم پورشه ارسال کند، با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، رنگ‌ها را امتحان کرده است تا به رنگ‌های مورد نظر خود دست پیدا کند. سپس رنگ‌ها روی یک ماکت کوچک از پورشه تایکان استفاده شده‌ و پس از نهایی‌سازی، بالاخره کار روی فضای داخلی آغاز شده است.

 

New art car: sneaker design meets electric sports car - Porsche Newsroom USA

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا