تسلا سایبرتراک جدید در حال نزدیک‌تر شدن به تولید +تصاویر

اتونیوز: تسلا سایبرتراک جدید در حال نزدیک‌تر شدن به تولید است و نمونه‌های اولیه آن در حال حاضر چندین بار دیده شده است. 

به گزارش اتونیوز، توسعه تسلا سایبرتراک جدید به خوبی در حال انجام است و ایلان ماسک در توییتی درباره تجربه خود از رانندگی نمونه اولیه آن را “باورنکردنی” توصیف کرد. یک رویداد تحویل نیز برای پایان سه ماهه سوم امسال اعلام شده است، به این معنی که تعدادی از افراد خوش شانس تسلا در نهایت خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت. همچینین اعلام شده تنها تعداد انگشت شماری از سایبرتراک های جدید احتمالاً در این رویداد تحویل داده می شوند.

قیمت تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک قرار بود از 40000 دلار برای یک مدل تک موتوره و دو چرخ متحرک قیمت داشته باشد، در حالی که نسخه سه موتوره سریع بیش از 70000 دلار هزینه خواهد داشت.

به سرمایه گذاران تسلا این فرصت داده شد تا در 1 مارس سایبرتراک جدید تسلا را بررسی کنند. این نمونه تولیدی بسیار شبیه به خودروی مفهومی 2019 است.

طراحی جلوی تسلا سایبرتراک

می‌توانید مشاهده کنید که دماغه‌ی خنثی و نوار نوری با عرض کامل مشابه مدل مفهومی و همچنین برف پاک‌کن عظیم شیشه جلو چگونه طراحی شده است. سایبرتراک هنوز از پانل های مسطح فولاد ضد زنگ ساخته شده و رنگ آمیزی نشده اند. این امر با تسهیل ساخت، هزینه های تولید را کاهش می دهد. همچنین چند آینه مثلثی جدید وجود دارد که در طراحی های اولیه نبود.


طراحی پشت تسلا سایبرتراک

با نگاهی به قسمت پشتی، طراحی مینیمالیستی را خواهید دید. درب عقب کاملاً مسطح است و چراغ‌های عقب در یک نوار نور قرار دارند. یک روکش برقی جدید برای تخت نیز در حال آزمایش دیده شده است. فضای داخلی همان چیزی است که برای یک تسلا انتظار دارید. یک صفحه نمایش بزرگ در مرکز وجود دارد، و چیز دیگری نیست. سایبرتراک مانند مدل S و Mode X فرمانی ندارد، در عوض فرمانی مربعی و دو پره دارد.

فضای داخلی و کاربردی تسلا سایبرتراک

کابین نمونه اولیه سایبرتراک به طور قابل توجهی شبیه به مفهوم (تصویر بالا) است. همانطور که احتمالاً از این برند انتظار داشتید، طراحی مینیمالیستی دارد، اگرچه فرمان یقه‌ای در آن جا نیفتاده است.

تسلا ادعا می کند که سایبرتراک دارای 2830 لیتر ظرفیت بار قابل قفل است. این شامل بستر بار (که تسلا آن را طاق می‌نامد) و حتی فضای ذخیره‌سازی بیشتر در پشت پنجره‌های جانبی را شامل می‌شود.

سایبرتراک دارای پاورپوینت های 120 ولتی و 240 ولتی است که آن را به نوعی مینی نیروگاه سیار تبدیل می کند. همچنین دارای یک کمپرسور هوا روی برد است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا