موضوعات داغ

بی ام و سری 5 برقی معرفی شد/ موفقیت یک برند

اتونیوز: راحتی، سرگرمی و لذت رانندگی بیشتر. نسل هشتم بی ام و سری 5 در ماه اکتبر به بازار عرضه می شود. این خودرو بیش از هر خودرو دیگری نشان دهنده موفقیت این برند است.

به گزارش اتونیوز، بی ام و سری 5 بطور جدی در قلب این برند قرار دارد. از زمان معرفی اولین نسل در سال 1972، طراحان و تعدادی دیگر از کارشناسان گروه بی ام و در طول بیش از 50 سال تمام جزئیات خودرو را اصلاح کرده اند. و در نهایت بی ام و سری 5 هوشمندتر، چشمگیرتر و اقتصادی تر شده است. مشتریان در سرتاسر جهان آمده اند تا از آن قدردانی کنند. همچنین این خودرو سال‌ها پیشرو بازار جهانی در بخش سدان تجاری ممتاز بوده است.

موفق ترین سدان تجاری جهان با گروه BMW به آینده می رود – پویا، دیجیتال و برای اولین بار کاملاً الکتریکی.

از اکتبر 2023، چیزی کاملاً جدید بر منظره خیابان مسلط خواهد شد. این زمانی است که نسل هشتم این مدل موفق روانه بازار خواهد شد و برای هر نیازی طراحی خواهد شد. تولیدات این برند شامل انواع بنزینی، دیزلی و هیبریدی پلاگین علاوه بر اولین BMW i5 تمام الکتریکی است ولی همه وسایل نقلیه بر اساس یک پلت فرم هستند.

مشخصات داخلی بی ام و سری 5

در داخل، i5 جدید مانند BMW سری 5 راحت و لوکس است. تمرکز اصلی بر روی بهترین ویژگی هایی است که گروه BMW در حال حاضر ارائه می دهد. فضای داخلی جدید طراحی شده توسط نمایشگر خمیده BMW با BMW iDrive و QuickSelect جدید همراه با نوار تعاملی خلاقانه BMW شکل گرفته است. سرگرمی های تعبیه شده از طریق استریم ویدئو و بازی های داخل ماشین انجام می شود. برای اولین بار، BMW سری 5 همچنین دارای یک گزینه تجهیزات داخلی کاملاً گیاهی است، تودوزی و فرمان به طور استاندارد با چرم با کیفیت بالا وگانزا نصب شده است.

 

BMW i5 Interieur

 

دستیار رانندگی فوق العاده بی ام و سری 5

فهرست سیستم‌های کمکی مانند دایره‌المعارفی است از آنچه امروز ممکن است. دستیار بزرگراه جدید بسیاری از عملکردهای رانندگی را بر عهده می گیرد. این امر باعث می شود سفری آرام در سفرهای طولانی و حتی امنیت بیشتری داشته باشید. سیستم های کمکی راننده را تا سرعت 130 کیلومتر در ساعت پشتیبانی می کنند و سرعت و فاصله خودروی جلویی را حفظ می کنند و در صورت تمایل، با فعال کردن چشم به طور فعال خط را تغییر می دهند. دستیار بزرگراه به راننده این امکان را می دهد که دستان خود را از روی فرمان بردارد و به راحتی در ایالات متحده آمریکا، کانادا و آلمان در جاده هایی با خطوط جهتی جدا از هم با سرعت حداکثر 130 کیلومتر در ساعت قرار گیرد، البته تا زمانی که از نزدیک بر ترافیک نظارت داشته باشند. وضعیت. این سیستم با کمک یک دوربین داخلی هوشمند به طور مداوم بر این موضوع نظارت می کند.

 

BMW i5 Electric: Price, Range, Release Date | WIRED

 

مشخصات فنی بی ام و سری 5

بی ام و سری 5 نیز استانداردهای جدیدی را در دینامیک رانندگی تعیین می کند. تعلیق تطبیقی حرفه ای با کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی به صورت اختیاری ارائه می شود. با انتخاب My Modes، دو تنظیمات کاملاً قابل تشخیص را می توان فعال کرد که شتاب طولی و جانبی، سرعت جاده و زاویه فرمان و همچنین شتاب بدنه و چرخ در محور جلو را در نظر می گیرند.

BMW سری 5 جدید نه تنها احساس لذت رانندگی را منتقل می کند. این همچنین در مورد لذت جدید پارکینگ است. قابلیت پارک اتومبیل با کنترل از راه دور از طریق برنامه My BMW نیز در سری BMW 5 به عنوان عنصری از دستیار پارکینگ حرفه ای اختیاری ظاهر می شود. این عملکرد ایمنی رانندگی را به سطح جدیدی ارتقا می دهد و بار شخصی را که پشت فرمان است کاهش می دهد. به عنوان مثال، این سیستم فقط در هنگام پارک کردن و عقب نشینی خودکار سایر وسایل نقلیه را در نظر نمی گیرد، بلکه خطوط نشانگر و حاشیه را نیز در نظر می گیرد.

 

Electric BMW i5 lets you change lanes with your eyes

مشخصات ظاهری بی ام و سری 5

موفق ترین سدان تجاری جهان نه تنها به معنای فناوری پیشرفته و عالی در نسخه جدید خود است، بلکه خود را در طراحی جدید اسپرت و زیبا نیز معرفی می کند. نمای جلو توسط نمایه نمادین برند، چراغ‌های جلوی دوقلو و یک جلوپنجره مدرن با نورپردازی کلیه شکل گرفته است. ویژگی اسپرت قابل توجه طراحی سدان سه جعبه معمولی نیز در ستون A با شیب تند، خط سقف به آرامی به سمت عقب و خط کمی شیب دار محفظه بار بیان می شود.

تولید همه مدل‌های این خودرو در جولای امسال در مکانی کاملاً سنتی آغاز می‌شود لازم به ذکر است BMW سری 5 به مدت 50 سال است که از خط تولید کارخانه Dingolfing گروه BMW خارج شده است. مدل برقی برتر BMW i5 M60 xDrive نیز از تابستان به بعد در آنجا تولید خواهد شد. مدل پرفورمنس M GmbH با قدرت 442 کیلووات/601 اسب بخار، شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در 3.8 ثانیه و حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت، بر تصویر اسپرت این برند تاکید می کند.

 

BMW i5

 

محدوده سری 5 بی ام و نسبت به عرضه در بازار در پاییز متعادل خواهد بود. بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی از ابتدا و به‌عنوان یک مدل تورینگ از بهار 2024 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. موتورهای بنزینی و دیزلی چهار و شش سیلندر بسیار کارآمد با فناوری هیبریدی ملایم 48 ولتی در یک انتخاب خاص بازار نیز هستند.

 

BMW i5 beim Laden

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا