موضوعات داغ

اولین نمایش جهانی BMW i Vision Dee

اتونیوز: گروه بی ام و اولین نمایش جهانی بی ام و آی ویژن دی را در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان ارائه کرد.

به گزارش اتونیوز، BMW برای اولین بار وسیله نقلیه جدید خود  بی ام و آی ویژن دی را ارائه کرد. چشم اندازی از یک تجربه دیجیتال؛ این خودرو در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2023 در لاس وگاس به دنیا معرفی شد.

 

Profitables Wachstum für 2023 erwartet.

 

Dee- تجربه عاطفی دیجیتال؛ سه حرف با معنای عمیق برای بی ام و می باشد. وسیله ای که نوع کاملاً جدیدی از تعامل و ارتباط بین انسان و وسایل نقلیه را امکان پذیر می کند. 

اینجا جایی است که اولیور زیپس، رئیس هیئت مدیره BMW AG، سخنرانی اصلی را در 4 ژانویه ارائه کرد و چشم انداز گروه بی ام و را برای تحرک فردی و دیجیتالی آینده به تصویر کشید:

با بی ام و آی ویژن دی، ما در حال به نمایش گذاشتن چیزهایی هستیم که هنگام ادغام سخت افزار و نرم افزار امکان پذیر است. به این ترتیب، ما می‌توانیم از پتانسیل کامل دیجیتالی‌سازی برای تبدیل خودرو به یک همراه هوشمند استفاده کنیم. الیور زیپس گفت: این آینده سازندگان خودرو و همچنین بی ام و است: تلفیق تجربه مجازی با لذت واقعی رانندگی.

هوش عاطفی و توانایی تشخیص نیازها و احساسات همتایمان یکی از مهمترین فضایل در زندگی دیجیتالی و پرمشغله روزمره ماست. بی ام و آی دی نه تنها همیشه مطابق با نیازهای راننده طراحی شده است. همچنین آنچه را که از سفرهای قبلی می خواهند پیش بینی می کند. این کار را با نمایش اطلاعات در سراسر عرض شیشه جلو بطور کامل در نمایشگر هدآپ انجام می شود، که مرز بین واقعیت و دنیای مجازی را بیشتر محو می کند.

ما به آینده‌ای دور نگاه می‌کنیم و بر اهمیت فوق‌العاده دیجیتالی‌سازی برای نسل‌های محصول آینده خود تأکید می‌کنیم.

دی “همدم نهایی” است. انسان ها و اتومبیل ها – نوع خاصی از رابطه عاطفی که گروه بی ام و و برند بی ام و را تعریف می کند. با بی ام و آی ویژن دی، این شرکت در حال اختراع مجدد این رابطه و آوردن آن به عصر دیجیتال است: وسیله نقلیه ای برای تمام حواس. بعد جدیدی از لذت رانندگی بطوری که با عادات راننده سازگار است، مقصدهایی را برای پیمایش یا برنامه های سرگرمی پیشنهاد می کند و اطلاعات، اخبار، ورودی های تقویم یا پست های رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. مثل یک دوست صمیمی که می توان به او اعتماد کرد، که هرگز از نصیحت خوب کم نمی آورد. بی ام و با عملکرد دیجیتال بی نظیر خود زندگی می کند.

 

 بی ام و آی ویژن دی درباره ادغام کامل تجربیات مجازی و فیزیکی است.
فرانک وبر، عضو هیئت مدیره توسعه BMW AG می‌گوید، هر کسی که در ادغام دنیای دیجیتالی روزمره مشتری در خودرو در تمام سطوح برتر باشد، در تسلط بر آینده خودروسازی موفق خواهد بود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا