موضوعات داغ

رونمایی از BMW i5 مدل 2024 + تیزر

در این تیزر نگاهی به طراحی جلویی و فضای داخلی شیک مدل جدید BMW بصورت واضح نمایش داده می شود البته لازم به ذکر است تیزر بیرونی فقط نمای BMW i5 و عناصر نورپردازی جلویی را نشان می دهد.

به گزارش اتونیوز، تیزر جدید پیش‌ نمایش BMW i5 الکتریکی نمایش داده خواهد شد، که در این تیزر نگاهی به طراحی جلویی و فضای داخلی شیک مدل جدید BMW بصورت واضح نمایش داده می شود البته لازم به ذکر است تیزر بیرونی فقط نمای BMW i5 و عناصر نورپردازی جلویی را نشان می دهد.

این خودروی برقی دارای چراغ‌های جلوی شیک در بالا با جلوپنجره کلیوی روشن است. تیزر دیگر کمی واضح تر است و بخشی از صفحه نمایش داشبورد و یک عنصر نورپردازی محیطی که از درها تا داشبورد را در بر می گیرد را به نمایش می گذارد. 

هنوز چیزهای زیادی در مورد نسل بعدی سری 5 بی ام و نمی دانیم. البته زمانی که بی ام بطور رسمی i5 را معرفی کند، در دو پیکربندی عرضه خواهد شد. مدل پایه eDrive40 دارای یک موتور تکی در عقب با قدرت 335 اسب بخار خواهد بود. بی ام و i5 اطلاعات برد یا ظرفیت باتری را هنوز فاش نکرده است.

با این حال، هدف آن این است که مدل پایه 295 مایل را ارائه دهد. تا زمانی که خودروساز اعداد را تأیید نکند، مطمئناً اطلاعات دقیقتری در مورد مشخصات فنی BMW i5  نخواهیم داشت. البته یک شایعه حاکی از آن است که eDrive40 یک نسخه درایو عقب با قدرت 335 اسب بخار خواهد داشت.

این سدان در ماه اکتبر عرضه می‌شود و نسخه واگن در سال 2024 به مجموعه می ‌پیوندد.

طراحی خودروهای موجود در این ویدیو با سایر مدل های i5 تفاوت چندانی با تصاویر جاسوسی ندارد. این یکی هنوز پوشش استتاری دارد، بنابراین ما هنوز نمی‌توانیم نتیجه‌گیری نهایی در مورد مقایسه i5 M60 با بقیه داشته 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا