موضوعات داغ

خودنمایی کریستیانو رونالدو با بوگاتی خاص!

کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور علاوه بر مستطیل سبز، در زندگی شخصی خود نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است که یکی از مهم‌ترین دلایلش کلکسیون خودروی جذاب و گران قیمت Bugatti La Voiture Noire است. 

اتونیوز  : کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور علاوه بر مستطیل سبز، در زندگی شخصی خود نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است که یکی از مهم‌ترین دلایلش کلکسیون خودروی جذاب و گران قیمت Bugatti La Voiture Noire است.

به گزارش اتونیوز، کریستیانو رونالدو با خودروی Bugatti La Voiture Noire، با قیمت گزاف 18.6 میلیون دلاری خود جزو دومین نفر از اسامی انتخاب شده در سال 2023 به عنوان گرانترین ماشین در بین فوتبالیست های جهان می باشد. گویا عنوان بهترین فوتبالیست های جهان برای کریستیانو رونالدو کافی نبوده و در این مدت، مهاجم منچستریونایتد اکنون صاحب گران‌ترین خودروی جهان به نام بوگاتی لا ویتور نوآر نیز می باشد.

البته این بازیکن خوش نام علاوه بر این نیز کلکسیون خودرهای قیمتی خود را به رخ دیگران کشیده است و Bugatti La Voiture Noire یکی از برترین و گران قیمت ترین خودروهای او خواهد بود.

کریستین رونالدو و گران قیمت ترین مدل بوگاتی از کلکسیون ماشین ها

بوگاتی مانند برخی دیگر از سازندگان نیست، جایی که به مفهوم یک مدل سفارشی توسط مشتری دیکته می شود. پیر رومل‌فانگر، رئیس پروژه‌های کوچ‌سازی بوگاتی توضیح می‌دهد: «البته که ما یک شرکت شخصی ساز هستیم… اما این پروژه‌ها عملا توسط بوگاتی هدایت می‌شوند. بنابراین محتوا و طراحی توسط بوگاتی تعریف می شود.

ما دقیقاً نمی دانیم که بوگاتی تا اینجای کار چگونه به موفقیت رسیده است، اما این شرکت تأیید کرده است که فاصله بین دو محور LVN 250 میلی متر بیشتر و بدنه آن 450 میلی متر بیشتر از یک Chiron استاندارد است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا