موضوعات داغ

کالوم اسکای ۲۰۲۴؛ باگی برقی با الهام از سایبرتراک

شرکت کالوم از جدیدترین محصول خود با نام اسکای رونمایی کرد. این باگی جالب که از قوای محرکه برقی استفاده می کند در زمان ۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد.

به گزارش اتونیوز،یان کالوم اندکی پس از ترک کمپانی جگوار یک شرکت مستقل با نام کالوم را تأسیس کرد. این شرکت بریتانیایی هم‌اکنون اولین محصول با طراحی و مهندسی کاملاً داخلی را رونمایی کرده است. کالوم این محصول را اسکای می‌نامد، محصولی که یک آفرودر برقی به شمار می‌رود و بدون تولید گازهای آلاینده می‌تواند شما را به هرجایی ببرد.

اسکای از طراحی صندلی متمایز ۲+۲ استفاده می‌کند و کابین آن کاملاً بسته شده است. با توجه به تصاویر می‌توان طراحی این محصول را مدرن و جذاب دانست. باگی برقی کالوم از شیشه‌های بزرگ برای دید بهتر و کابینی جادار سود می‌برد و حتی بخش‌های پایینی درها از پانل‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند. یان کالوم درباره محصول جدید شرکتش می‌گوید:

با طول ۴ متری، کالوم اسکای محصولی با تناسبات عالی است. این طراحی زیبا با توانایی‌های بالا ترکیب می‌شود. اسکای ورای انتظارات عمل می‌کند و از حداقل جرم، حداکثر توانایی و سواری بسیار لذت‌بخش سود می‌برد.

کمپانی موردبحث قول آفرود استثنایی را داده است و اگرچه هنوز جزئیات چندانی از کالوم اسکای در دست نیست اما می‌دانیم این وسیله نقلیه متمایز از شاسی فریم فضایی بادوام و سیستم تعلیق متمرکز روی آفرود سود می‌برد. کالوم درباره قوای محرکه نیز سکوت کرده ولی گفته که باتری ۴۲ کیلووات ساعتی بکار رفته در آن حداکثر شعاع حرکتی ۲۷۳ کیلومتری را فراهم می‌کند. این شرکت می‌گوید باتری را در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توان به‌طور کامل شارژ کرد. وزن خالص اسکای به ۱۱۵۰ کیلوگرم می‌رسد و طبق تخمین‌های کالوم در زیر ۴ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فعلاً اطلاعات دیگری از محصول موردبحث در دست نیست و احتمالاً تست‌های جاده‌ای آن نیز شروع نشده‌اند. همچنین نمی‌دانیم کالوم اسکای چه زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد هرچند شرکت از مشتریان دعوت کرده علاقه خود به اسکای را در وب‌سایت ویژه آن ثبت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا