موضوعات داغ

پیش‌نمایش مرسدس بنز EQG برقی، نماد آفرود الکتریکی

مرسدس بنز با انتشار تصاویری از G کلاس الکتریکی، آن را نماد واقعی آفرود و بهتر ار همهٔ دنیا توصیف کرده است. این خودرو سال آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش اتونیوز،مرسدس بنز EQG به تولید نزدیک‌تر می‌شود زیرا سازندهٔ آلمانی تصاویر جدیدی از شاسی‌بلند الکتریکی خود منتشر و اشاره کرده است که به‌زودی معرفی خواهد شد. هرچند مرسدس هنوز حرفی در مورد جزئیات EQG نزده اما آن را نماد واقعی آفرود و بهتر از همهٔ دنیا توصیف کرده است. مرسدس همچنین این ماشین را یک G واقعی دانسته است. پیش‌نمایش این ماشین چند سال پیش با کانسپت EQG ارائه شد و حالا می‌توان دید که طراحی آن تعدیل و بسیار به G کلاس درون‌سوز شبیه شده است.

البته در عقب بجای چرخ زاپاس یک جعبهٔ مربعی شکل دیده می‌شود که احتمالاً به‌عنوان محفظه‌ای قفل‌دار برای قرار دادن اشیاء در نظر گرفته شده است. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان تفاوت‌های آیرودینامیکی دیگر با همتای درون‌سوز مثل رینگ‌های خاص و شکاف کوچکی روی گلگیرهای عقب را هم مشاهده کرد. همچنین باید انتظار جلوپنجره‌ای کاملاً بسته را هم داشته باشیم.

تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که کابین EQG با غربیلک فرمان جدید، کنسول مرکزی اصلاح‌شده و پانل دکمه‌های جدید روی کنسول میانی، کمی متفاوت از G کلاس کنونی خواهد بود. البته احتمالاً برخی از این تغییرات را در فیس‌لیفت G کلاس درون‌سوز هم خواهیم دید اما دکمهٔ G-Turn اختصاص به EQG خواهد داشت و امکان چرخش تانکی را فراهم می‌کند. این شاسی‌بلند الکتریکی قرار است به قوای محرکهٔ چهار موتوره با قدرت و کشش بسیار زیادی مجهز باشد.

علاوه بر این، از نسخهٔ الکتریکی G کلاس باید انتظار باطری دوربردی را داشته باشیم زیرا طبق گزارش‌ها، در باطری‌های این خودرو از ترکیب شیمیایی آند سیلیکونی استفاده شده که وعدهٔ افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی چگالی انرژی را داده است. این ویژگی باید افزایش قابل‌توجه شعاع حرکتی را به دنبال داشته باشد. طبق اعلام سازندهٔ آلمانی، EQG سال آینده معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این ماشین EQG نام خواهد گرفت یا نام G کلاس EV برای آن در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا