موضوعات داغ

معرفی آپریلیا RS457 سوپربایک ۷ هزار دلاری!

جدیدترین محصول آپریلیا، قیمت و مشخصات فنی جالب توجه دارد. موتورسیکلت RS457 یک سوپربایک ایتالیایی است که برای رقابت با مشهورترین مدل‌های ژاپنی آماده می‌شود.

به گزارش اتونیوز،برای علاقه‌مندان موتورسیکلت‌های اسپرت با بودجه‌ی محدود، تولیدات متنوع از برندهای ژاپنی وجود دارند. هوندا، یاماها، کاوازاکی و سوزوکی، مدل‌های پرشتاب مجهز به پیشرانه ۵۰۰ تا ۹۰۰ سی دارند. مثلا  قیمت هوندا CB600RR از ۱۲ هزار دلار شروع می‌شود و یاماها R7 نیز، ۹ هزار دلار است. حتی یاماها R3 مجهز به پیشرانه ۳۲۱ سی‌سی به عنوان یکی از ارزان‌ترین موتورسیکلت‌های سوپراسپرت ساخت ژاپن، آستانه قیمت ۵۵۰۰ دلار دارد.

آپریلیا 457

آپریلیا و دوکاتی در بازار جهانی، محصولات نسبتا گران عرضه می‌کنند. موضوع جالب، قیمت ۱۱۵۰۰ دلاری برای آپریلیا RS660 است و به همین دلیل RS457 آپریلیا با آستانه قیمت ۶۸۰۰ دلار، جذاب به نظر می‌رسد. این مدل از پیشرانه ۲ سیلندر، ۴۷ اسب بخار قدرت  و ۴۹ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد.

آپریلیا 457

سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت آپریلیا RS457 با وزن خالص ۱۷۵ کیلوگرم، حدود ۴/ تا ۵ ثانیه پیش‌بینی شده و نهایت سرعت، ۱۸۰ کیلومتر برساعت خواهد بود. برای مقایسه، آپریلیا RS660 در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۳۰ کیلومتر برساعت دارد. آپریلیا RS457 اوایل سال ۲۰۲۴، علاوه‌بر اروپا در امریکا و کانادا عرضه خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا