موضوعات داغ

شورولت سیلورادو SVE با ۸۰۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد

شرکت SVE از پکیج تیونینگ خود برای وانت پیکاپ شورولت سیلورادو رونمایی کرد. این هیولا که هم‌اکنون ینکو/SC سیلورادو آفرود نام دارد ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

به گزارش اتونیوز، اوایل سال جاری میلادی بود که شورولت نسخه به‌روز شده از سیلورادو ۲۰۲۴ را معرفی کرد و مهم‌ترین تغییر آن اضافه شدن پیشرانه دیزلی به تریم ZR2 مربوط می‌شود. باقی پیشرانه‌ها شامل نمونه‌های ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربو و ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری بدون تغییر خاصی انجام‌وظیفه می‌کنند. افرادی که احساس می‌کنند خروجی این پیشرانه‌ها کافی نیست می‌توانند پکیج تیونینگ شرکت SVE را سفارش دهند که قدرت وانت موردبحث را به سطوح جدیدی می‌رساند.

ینکو/SC سیلورادو آفرود جدیدترین محصول این تیونر است که با دو قدرت در دسترس خواهد بود. البته باید دانست پکیج موردبحث فقط برای مدل‌های دو کابین و تریم های LTZ، RST، ZR2، LT و Z71 مجهز به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک قابل انتخاب است و مشتریان می‌توانند کیت سوپرشارژر را برای هر دو پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری سفارش دهند. در صورت انتخاب پکیج ارزان‌تر قدرت خودرو به ۷۰۰ اسب بخار می‌رسد درحالی‌که پکیج دوم خروجی ۸۰۰ اسب بخار دارد. پیشرانه این خودرو از بلوک‌های آلومینیومی جدید، میل‌لنگ فولادی بهتر، پیستون‌های آلومینیومی فورج کاری شده، سر سیلندر ارتقا یافته و سوپرشارژر SVE سود می‌برد. همچنین یک سیستم اگزوز سفارشی از جنس فولاد ضدزنگ نیز در این پکیج دیده می‌شود.

باید اذعان کرد قدرت یاد شده برای شورولت سیلورادو SVE بسیار زیاد است و شاید همه نتوانند با چنین قدرتی کنار بیایند. شرکت یاد شده می‌گوید کنترل سیلورادو در برخی شرایط دشوار خواهد بود و بنابراین یک سیستم با نام بوست بای وایر وجود دارد که به راننده اجازه می‌دهد با استفاده از پدال گاز بوست سوپرشارژر را کنترل کند. هرچقدر بیشتر روی پدال فشار آورده شود بوست بیشتری برای سوپرشارژر ایجاد خواهد شد. SVE می‌گوید این سیستم باعث بهبود سواری وانت شورولت می‌شود. تغییرات ظاهری این وانت برخلاف قوای محرکه چندان چشمگیر نیست و شامل گرافیک جدید پانل‌های بدنه، رینگ‌های منحصربه‌فرد و نشان‌های روی کاپوت است. SVE برای مدل ۲۰۲۴ تنها ۵۰ دستگاه از دو نسخه ۷۰۰ و ۸۰۰ اسب بخار شورولت سیلورادو را تولید خواهد کرد. نظر شما درباره این هیولا چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا