موضوعات داغ

جیپ رانگلر ۲ در با پکیج لاستیک ۳۵ اینچی گودریچ معرفی شد

شرکت جیپ پکیج سفارشی جدیدی را برای رانگلر ۲ در معرفی کرده که شامل لاستیک‌های ۳۵ اینچی آفرود گودریچ است.

به گزارش

آمریکایی‌ها برای طرفداران آفرود خبر خوبی دارند چراکه با سفارش پکیج لاستیک جدید ایکستریم ۳۵ جیپ رانگلر ۲ در می‌توان لحظات هیجان‌انگیزی را در بالا رفتن از صخره‌ها تجربه کرد. این پکیج شامل لاستیک‌های گودریچ KO2 است و در نسخه‌های ۲ در رانگلر روبیکان و ویلیز با قیمت ۴۴۹۵ دلار عرضه می‌شود. همچنین نسخه ۲ در روبیکان ایکس با پیشرانه ۲ لیتری توربو به‌صورت استاندارد از این لاستیک بزرگ‌تر استفاده می‌کند.

پکیج ایکستریم ۳۵ شامل لاستیک‌های آفرود بی اف گودریچ KO2 با ابعاد LT315/70R17C است. این لاستیک‌ها با رینگ‌های ۱۷ اینچی همراه می‌شوند. همچنین با سفارش این پکیج ارتفاع خودرو چند میلی‌متری افزایش یافته و نسبت اکسل عقب نیز دستخوش تغییر می‌شود. جیپ همچنین سیستم درب پشتی رانگلر را تقویت کرده تا توانایی حمل رینگ و لاستیک بزرگ‌تر را داشته باشد. شایان ذکر است استفاده از لاستیک‌های موردبحث باعث بهبود قابل‌توجه زوایای حمله، فرار و شکست خودرو می‌شود.

واضح است که استفاده از لاستیک‌های بزرگ‌تر مزیت‌های زیادی خواهد داشت چراکه افزایش ارتفاع خودرو به معنی وجود فضای بیشتر جهت عبور از روی موانع بزرگ‌تر است. همچنین سطح تماس بیشتر لاستیک با زمین باعث بهبود چسبندگی خودرو خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید نصب لاستیک‌های بزرگ‌تر روی رانگلر امری عادی به شمار می‌رود و با توجه به محبوبیت لاستیک‌های ۳۵ اینچی، تعجب کردیم که چرا جیپ با تأخیر زیاد این پکیج استاندارد را معرفی کرد. باید دانست پکیج ایکستریم روبیکان در سال ۲۰۲۱ برای رانگلر ۴ در معرفی شده و پکیج لاستیک‌های موردبحث برای گلادیاتور هم قابل سفارش است. لاستیک ۳۵ اینچی بی اف گودریچ از هم‌اکنون برای رانگلر ۲ در روبیکان با پیشرانه ۴ سیلندر توربو قابل انتخاب است و تولید آن از چند ماه دیگر شروع خواهد شد. در آینده نزدیک مالکان مدل‌های ویلیز هم قادر خواهند بود این پکیج را انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا