موضوعات داغ

تسلا تصویر دیجیتالی تسلا مدل Y فیس لیفت

ظاهراً تسلا در حال کار روی نسخه فیس لیفت از محبوب‌ترین محصول برقی خود یعنی شاسی‌بلند مدل Y است و انتظار می‌رود تولید آن در سال ۲۰۲۴ آغاز شود. به همین خاطر طراحان دنیای خودرو رندرهای دیجیتالی از چنین خودرویی را منتشر کرده‌اند.

به گزارش اتونیوز ،نسخه فیس لیفت تسلا مدل Y ظاهراً با نام پروجکت جونیپر شناخته می‌شود و اگرچه جزئیات چندانی از آن در دست نیست اما گفته شده تسلا تماس با تأمین‌کنندگان قطعات این خودرو را آغاز کرده است. با توجه به اطلاعات در دست و همچنین معرفی تسلا مدل ۳ هایلند، می‌توان طراحی شاسی بلند به روز شده این برند را تصور کرد.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی رندرهای مدل Y تازه نفس را با استفاده از چراغ‌های جلو و عقب و همچنین سپر جلوی مدل ۳ هایلند منتشر کرده است. همچنین برای این خودرو رنگ‌های جدید نیز در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ قرمز و خاکستری تیره اشاره کرد. واضح است که این تصاویر رسمی محصول پرفروش تسلا نیستند اما با توجه به شباهت‌های زیادی دو خودروی تسلا انتظار می‌رود مدل Y فیس لیفت نیز کاملاً دنباله‌روی مدل ۳ هایلند باشند.

تسلا مدل ۳ در سال ۲۰۱۷ راهی خط تولید شد و اولین به‌روزرسانی جدی‌اش ۶ سال بعد رخ داد درحالی‌که مدل Y سال ۲۰۲۰ تولید شده است. اگر زمان‌بندی تغییرات این خودرو نیز همانند مدل ۳ باشد بنابراین قدبلند برقی تسلا در سال ۲۰۲۶ فیس لیفت خواهد شد اما تسلا در حال حاضر برنامه‌های رسمی خود را اعلام نکرده است. فعلاً می‌دانیم که با عرضه مدل ۳ هایلند تسلا محصولات به‌روزی را تولید می‌کند و تنها خودرویی که فیس لیفت نشده مدل Y است. برای یادآوری باید گفت دو خودروی مدل S و مدل X نیز علیرغم سن ۱۱ ساله خود در سال ۲۰۲۱ کاملاً بهبود یافتند. باید منتظر ماند و دید ماسک چه برنامه ای برای محصول پرفروش خود در آینده خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا