موضوعات داغ

بهترین گجت ها برای استفاده در خودرو

 

در این مقاله کاربردی‌ترین گجت هایی که به شما در لذت بردن بیشتر از رانندگی با خودرو کمک می‌کنند را معرفی کرده‌ایم.

به گزارش اتونیوز ، اگرچه خودروهای مدرن امروزی از تجهیزات و امکانات زیادی برخوردار هستند اما هنوز هم شاهد غیبت برخی ویژگی‌ها در وسایل نقلیه هستیم. از طرف دیگر قیمت خودرو نیز فاکتور مهمی در انتخاب آپشن ها به شمار می رود. به همین خاطر درصدد بودیم مقاله‌ای از بهترین گجت ها برای استفاده در خودرو را خدمت شما عزیزان گردآوری کنیم. مقاله‌ای که پیش رو دارید لیستی از بهترین و کاربردی‌ترین گجت هایی هستند که می‌توانید با تهیه آن‌ها تجربه رانندگی جذاب‌تری داشته باشید.

بهترین گجت ها برای استفاده در خودرو

  • آینه وسط با دوربین دید عقب

یکی از گجت های کاربردی برای خودروهایی که فاقد دوربین عقب هستند استفاده از آینه وسط با چنین ویژگی‌ای خواهد بود. از جمله ویژگی‌های این گجت خودرو می‌توان به دوربین جلو و عقب، جهت‌های ناوبری و جست‌وجوگر موسیقی اشاره کرد. با استفاده از این گجت شما ایمنی بیشتری در رانندگی خواهید داشت.

  • جعبه نگه‌دارنده کلید و کارت

برخی خودروها فاقد فضای کافی برای نگهداری اشیایی همچون کلیدها و کارت‌های بانکی هستند اما با وجود این گجت کاربردی دیگر مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. برخی از گجت ها حتی دارای قفل ایمنی نیز هستند که باعث افزایش امنیت وسایل شما می‌شود.

  • پد نگه‌دارنده موبایل و کلید

حتماً برای شما نیز پیش آمده که گوشی موبایل یا کلیدهای خود را روی داشبورد خودرو گذاشته‌اید اما با شتاب گیری یا ترمز ناگهانی شاهد پرتاب آن‌ها به کف خودرو بوده‌اید. استفاده از این پد ضد لغزش و نگه‌دارنده اشیا باعث می‌شود دیگر از بابت پرتاب شدن آن‌ها نگرانی چندانی نداشته باشید.

  • هودی دسته‌دنده

این گجت خنده‌دار و بامزه این روزها طرفداران زیادی دارد! شاید هودی دسته‌دنده در نگاه اول خیلی کاربردی به نظر نرسد اما تجربه رانندگی جذاب‌تری را به ارمغان می‌آورد. هودی‌های دسته‌دنده معمولاً از جنس کتان و پارچه هستند و با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

  • پوشش صندلی گرم شونده

اگرچه خودروهای مدرن امروزی اکثراً با آپشن صندلی گرم شونده عرضه می‌شوند اما تعداد زیادی از وسایل نقلیه نیز فاقد این ویژگی رفاهی هستند. با فرا رسیدن فصل سرما استقبال از گجت پوشش صندلی گرم شونده افزایش یافته است. این گجت را می‌توان در همه خودروها بکار برد.

  • پر کننده فاصله صندلی‌های جلو

از افتادن وسایل خود بین صندلی‌های جلو خسته شده‌اید؟ کثیفی این بخش خودرو و سختی دسترسی به آن برای تمیز کردن باعث می‌شود این گجت جذاب اهمیت زیادی داشته باشد. با استفاده از پر کننده فاصله صندلی‌های جلو دیگر نگران ریخته شدن مواد غذایی یا وسایل خود بین صندلی‌ها نخواهید بود.

  • تمیز کننده هوای پرتابل

با استفاده از این گجت جذاب و کاربردی دیگر خبری از بوهای ناراحت‌کننده داخل کابین نخواهد بود. این دستگاه از کربن فعال و فیلتر هپا برای تصفیه ۹۹.۷ درصد بوهای داخل کابین استفاده می‌کند و بنابراین سرنشینان همواره از هوای تمیز داخل کابین لذت خواهند برد.

  • سازمانده دهنده پشت صندلی خودرو

یک گجت کاربردی دیگر برای خودرو! با استفاده از این گجت می‌توان وسایل گوناگون از جمله اسباب‌بازی کودکان، نوشیدنی‌ها و… را در جای خود قرار داد. نصب بسیار آسان در همه خودروها از جمله ویژگی‌های گجت موردبحث است.

  • سازمان دهنده وسایل صندوق‌عقب خودرو

یکی از گجت های کاربردی خودروها را می‌توان همین سازمان دهنده وسایل صندوق‌عقب دانست چراکه از پراکندگی وسایل گوناگون در بخش عقب خودرو جلوگیری می‌کند.

  • کمپرسور باد لاستیک پرتابل

وجود کمپرسور باد پرتابل در خودروها می‌تواند جزو ضروریات باشد چراکه زمان کاهش باد لاستیک خودرو کاملاً به درد خواهد خورد. برخی از این گجت ها دارای عملکرد هوشمند توقف باد کردن لاستیک هستند و با استفاده از درگاه USB نیز می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.

  • جی‌پی‌اس

اکثر خودروهای امروزی به نمایشگرهای بزرگ و سیستم‌های ناوبری یکپارچه مجهز هستند اما برای خودروهای قدیمی‌تر می‌توان از گجت های جی‌پی‌اس هوشمند استفاده کرد. برخی از این گجت های خودرو با دستیار صوتی کار می‌کنند و زمانی که خواهان یافتن آدرس یا حتی گوش دادن به موسیقی باشید با دادن دستورات صوتی می‌توانید پاسخ‌های خود را دریافت کنید.

  • تشک بادی داخل خودرو

اگر به گشت‌وگذار در طبیعت علاقه دارید می‌توانید تشک بادی داخل کابین را سفارش دهید که گزینه‌ای ایده آل برای استراحت خواهد بود. امکان باد کردن راحت این تشک با استفاده از فندک داخل خودرو وجود دارد.

  • دستگاه ارتباطی گوشی هوشمند

اگر گوشی شما از ارتباط گوشی هوشمند با خودرو پشتیبانی نمی‌کند بنابراین می‌توان گجت های مخصوص این کار را خریداری کرد.

  • دوربین روی داشبورد

این گجت یکی از بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های چند سال اخیر به شمار می‌رود. این دستگاه می‌تواند به عنوان یک وسیله امنیتی بکار رود و از طرف دیگر در صورت وقوع تصادف به کمک راننده بیاید.

  • جعبه کمک‌های اولیه

خودروهای تولید داخل فاقد چنین گجت مهمی هستند و بنابراین توصیه می‌کنیم همواره در خودروی خود یکی از آن‌ها را همراه داشته باشید. در زمان وقوع تصادف یا موارد دیگر می‌توان از جعبه کمک‌های اولیه استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا