موضوعات داغ

اولین تصاویر جاسوسی مرسدس AMG GT4 EV منتشر شد

عکاسان صنعتی برای اولین بار توانستند تصاویر جاسوسی مرسدس AMG GT4 EV را به عنوان رقیب پورشه تایکان ثبت کنند.

به گزارش اتونیوز،مرسدس AMG در فوریه سال ۲۰۲۲ از خودروی +EQE 53 4Matic به عنوان یکی از مدرن‌ترین محصولات خود رونمایی کرد. حتی این خودرو در قوی‌ترین نسخه خود نیز نمی‌تواند با پورشه تایکان رقابت کند و به نظر می‌رسد ژرمن‌ها در حال کار روی یک سدان جدید و قوی‌تر هستند. بنا بر اطلاعات منتشر شده این خودرو حتی با نام EQE عرضه نخواهد شد و به عنوان محصولی کاملاً جدید عرض‌اندام خواهد کرد.

تصاویری که مشاهده می‌کنید اولین تصاویر جاسوسی از خودرویی هستند که ظاهراً با نام مرسدس AMG GT4 EV معرفی خواهد شد. ما هنوز نمی‌دانیم که نسخه نهایی چه نامی خواهد داشت اما این پروژه فعلاً در کارخانه با کد C295 شناخته می‌شود و همان‌طور که دیده می‌شود پروتوتایپ یاد شده هنوز از بدنه EQE استفاده می‌کند اما نتیجه نهایی کاملاً متفاوت خواهد بود. به دلیل پوشش استتاری سنگین بدنه نمی‌توان چیز زیادی را تشخیص داد اما پروتوتایپ مرسدس از لاستیک‌های پهن استفاده می‌کند و ظاهراً قوس چرخ‌ها برای پذیرایی از این لاستیک‌ها کمی تغییر کرده‌اند. چیزی از این پروتوتایپ در نسخه نهایی دیده نخواهد شد اما احتمال دارد تناسبات و ابعاد کلی خودرو تغییری نکنند.

اگرچه اطلاعاتی از طراحی مرسدس AMG GT4 EV در دست نیست اما رسانه‌ها برخی جزئیات قوای محرکه این خودرو را منتشر کرده‌اند. گفته می‌شود کوپه چهار درب و بدون آلایندگی مرسدس از دو یا سه پیشرانه برقی استفاده خواهد کرد و حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. ذکر این نکته مهم است که GT4 EV از صفر توسعه می‌یابد و نسخه‌ای ارتقا یافته از EQE 53 نخواهد بود. برای یادآوری باید دانست مرسدس AMG چندی پیش از کانسپت ویژن AMG به عنوان پیش‌نمایش محصولی مستقل و برقی رونمایی کرد. این خودرو بر پایه پلتفرم جدید AMG.EA شکل گرفته و در اولین محصول برقی و مستقل این شرکت نیز بکار خواهد رفت. گفته می‌شود جزئیات طراحی کانسپت ویژن AMG همچون چراغ‌های LED ادغام شده در دیفیوزر عقب به مدل تولیدی نیز راه خواهند یافت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

دکمه بازگشت به بالا