آلفارومئو در سال 2027 در ایالات متحده چه خواهد کرد؟

آلفارومئو به معنای واقعی کلمه برنامه های بزرگی برای خودروهای الکتریکی در ایالات متحده دارد.

به گزارش اتونیوز، این برند پریمیوم ایتالیایی برای تثبیت در ایالات متحده با مشکل مواجه شده است. می توان گفت بدون احتساب کراس اوور توناله آینده تنها دو مدل سدان جولیا و استلویو در آنجا به فروش می رسد. که با این حال، آن‌ها نتوانسته‌ اند سهم زیادی از بازار را از رقبای معتبری مانند لکسوس، آئودی، بی ام و و هر برند ممتاز دیگری به دست آورند.

اما، آلفارومئو عنوان کرده که برنامه های بزرگی برای ایالات متحده دارد و طبق گزارش های جدید، آلفارومئو می‌خواهد یک شاسی بلند بزرگ «بخش E» را که احتمالاً برقی خواهد بود در ایالات متحده عرضه کند.

لری دومینیک، رئیس آلفارومئو در آمریکای شمالی گفت که خودروهای شاسی بلند بخش بسیار بزرگ و مهمی را در بازار آمریکای شمالی خواهند داشت. خودروهای شاسی بلند بزرگ احتمالاً هم اندازه بی ام و X5خواهد بود، بنابراین می توان کراس اوور لوکس متوسط تا فول سایز را با صندلی ردیف سوم اختیاری در نظر بگیرید. این برند می‌ گوید که بیشتر کار طراحی محصولات در ایتالیا انجام می شود، اما برای بازارهایی مانند ایالات متحده و کانادا این رویه توسعه داده خواهد شد. همچنین، مانند بسیاری از خودروسازان دیگر، آلفارومئو قصد دارد مدل‌های ICE خود را از عرضه در بازار جذف و خودروهای کاملاً برقی را جایگزین کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا